САЙТ БІБЛІОТЕКАРЯ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ №5 СИНИЦЬКОЇ ОКСАНИ АНАТОЛІЇВНИ

Новорічна зимова вікторина

Цікаві завдання розвивального типу для учнів перших класів, пов



Зимова  вікторина 

Мета: ознайомити дітей з особливостями зими,  розвивати увагу, пам’ять, спостережливість.

Обладнання: ялинка на дошці,   прикраси із завданнями.

Хід гри:

І Організаційна частина 

Бібліотекар. Діти, доброго дня! Знову у нас засідання інтелект-клубу «Чомучки». А тема нашої гри не проста. І для того щоб дізнатись, спочатку ми поговоримо про чарівницю, яка сьогодні володіє природою. Прослухайте загадку:

Чудо-сани прилетіли. Скакуни в тих санях білі.

В санях тих сидить цариця – Білокоса, білолиця.

Рукавом махає – сріблом все вкриває.

Що це за цариця?      (зима)

 

Бібліотекар. Так, саме зима керує зараз. Діти, а які зимові свята ви знаєте? (Діти називають). А яке саме головне, основне свято взимку? Так, Новий рік.  І сьогодні в нас Новорічна вікторина, де всі завдання будуть пов’язані з зимою та Новим роком.

         Команди, займайте свої місця, а я представляю вашій увазі журі.

Бібліотекар. Найперше завдання для команд - з букв, що лежать на столі,  скласти назву команди  ( «Зірка», «Мороз») 

 

ІІ Основна частина

Бібліотекар. А розпочнемо нашу гру з конкурса загадок. Я читаю загадку, команди по черзі візповідають. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

І тур. Конкурс загадок.

 

 

1. Я падаю на ваші хати,

Я білий, білий, волохатий,

Я прилипаю вам до ніг

І називаюсь просто … (сніг)

 

 

2. Полетіли раптом з неба

Білі-білі пушинки.

Що це? Вам вгадати треба,

Бо не пух це, а …(сніжинки)

 

 

3. Зелененьку сукню маю,

Її ніколи не знімаю,

Один-єдиний раз на рік

Зірками прикрашаю. (ялинка)

 

 

4. Стало біло навкруги,

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Воду сковую в льоди,

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я - … (зима)

 

5. Холодний, а не сніг,

Прозорий, а не скло. (Лід)

 

6. Хто малюнок на вікні

Уночі зробив мені?  (Мороз)

 

7. Біла морква взимку росте.  (Бурулька)

 

8. У нас зимою білим цвітом

Сад зацвів неначе літом.    (Іній)

 

 

Журі  після кожного туру підраховує бали за правильні відповіді.

 

ІІ тур. Знайди пару.

Бібліотекар. Перед кожною командою лежить листок паперу з малюнком, на якому зображені п’ять сніговиків. На перший погляд вони всі різні. Ваше завдання: знайдіть серед сніговиків пару однакових. Хто перший  і правильно назве, та команда отримує 2 бала, друга команда – 1 бал.

 

 

ІІІ тур. Прикрась ялинку.

Бібліотекар. Ось вам дається можливість вибрати собі сніжинки. На кожній різні завдання. Виберіть сніжинку, розв’яжіть приклади, вставляючи знак +, -, ›, ‹.

8   3   1=6            4    3=7                5      3

5   2   1=6             10   3=7                7     9

3   1   4=6                      5    2=7                          4      5

2   7   3=6              9   2=7                   6     5

За кожну правильну відповідь команда має право повісить на ялинку іграшку.

 

ІУ тур. Зимовий кросворд.

Бібліотекар. Перед командами лежать листок паперу з кросвордом. В деяких клітинках  уже стоять літери. Ваше завдання: написать в пустих клітинках букви, щоб получились слова. За кожне правильно вгадане слово команда отримує по 1 балу, плюс додатковий бал команді, яка виконає завдання першими.

 

 

О

Р

О

 

 

З

 

М

А

 

С

 

І

Г

 

І

 

І

Й

 

Л

І

 

 

Б

 

Р

У

Л

Ь

К

 

 

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Бібліотекар. Діти, ви вже знаєте багато букв, і знаєте, що букви позначають звуки, а звуки діляться на голосні і приголосні. Робили звуковий аналіз слів? Пам’ятаєте, як на письмі позначаються звуки? Підкреслення – для приголосних, коло – для голосних. Зараз ви всі за допомогою жестів рук будете робити звуковий аналіз слів. Права рука перед грудьми – коли твердий приголосний, права і ліва рука перед грудьми, зігнуті в ліктях паралельно одна до одної – м’який приголосний. Коли голосний звук – дві руки з’єднуєте руки над головою.

 

Слова для фізкультхвилинки:  ЗИМА, ЛІД, МОРОЗ, СНІГ.

 

 

У тур. Конкурс шифрувальників.

Бібліотекар. А тепер наступне завдання. Перед командами лежить таблиця, у якій під кожною буквою стоїть цифра. А ще є таблиця, де стоять цифри, підставте замість цифр букви та розгадайте слово.

 

А

Г

Д

І

З

К

М

Н

Р

С

У

Ь

О

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

 

 

 

С

Н

І

Г

У

Р

О

Н

Ь

К

А

10

8

4

2

11

9

13

8

12

6

1

Д

І

Д

 

М

О

Р

О

З

 

 

3

4

3

 

7

13

9

13

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

8

4

2

11

9

13

8

12

6

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

4

3

 

7

13

9

13

5

 

 

 

 

УІ тур. Перевір свою спостережливість.

Бібліотекар. Перед кожною командою лежить листок паперу з малюнком, на якому правий верхній кут пустий. Яким фрагментом з нижнього рядочка треба заповнити вільне місце на основному малюнку? Хто перший  і правильно назве, та команда отримує 2 бала, друга команда – 1 бал.

 

 

Бібліотекар. Діти, ви гарно попрацювали та виконали купу різноманітних завдань. А що із завдань сподобалось вам? А яке завдання було для вас самим складним? А яке найлегшим? Зараз журі підведе результати гри та об’явить переможців. А я від себе скажу:

Сьогодні ви – молодці,

З роботою впорались усі.

 

Журі об’являє переможців  та вручає переможцям грамоту.



Обновлен 30 ноя 2017. Создан 25 янв 2017



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником